studiebesök

igår var vi på studiebsök i göteborg, nåt hinduiskt tempel..
" Hare Krishna", de var ganska kul men jag fick ingen mat som var ätbar ocvh min mage började krampa igen...
sen var vi i den katolska kyrkan, ingen speciellt där, lite info och så. sen gick vi och käkade RIKTIG mat =)
vi drog oss sedan vidare till en utställning som hette "gud har 99 namn", det var jätte intressant och roligt, och det var inte så att det var en föreläsning om gud utan mer olikheter och likheter mellan de olika religionerna. intressant =)
sen så var vi i synagogan och lyssnade på en jude som berättade, det var säkerhet i den byggnaden kan jag lova. man kom varken in eller ut utan personal =/
"jag har stått här sen -81, ja jag har varit hemma ibland"

sedan åkte vi hem och tågresan var ganska kul, vi ockuperade en kupé och satt där inne och skrattade hela vägen hem. jag sniffade bland annat refreshers i näsan haha! sen så åkte jag hem till älsk som hade städat där hemma.
vi höll på och tönta oss hela natten, lekte, "hänga gubbe" (som jag var kass på!) ritade teckningar som blev väldigt intressanta och körde 10 snabba frågor =)

idag så gick jag upp till skolan, slutar tre idag.. =/
så trött är jag!!!...
*bilder går inte att lägga upp=(*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0