torsdag & fredag

igår var det en sån där lång dag i skolan, sen åkte jag hem, vi lagade mat..
älskade står i köket och hackar lök, plötsligt börjar hon skrika och då
har hon skärt sig i hela tummen, haha, hon vågade inte hacka mer lök sen =)
faan vad jag skrattade, men jag blev lite rädd, trodde de blev allvarligt för en stund..
sen åkte jag på träning och hem till duschen.. =)

i morse var emeli uppe före mig, hon tyckte jag såg gött förbannad ut när jag vaknade
men jag var så trött, är fortfarande trött... har haft matte b nu... inte så jävla hippt kan jag säga..
senare idag funderar jag på om jag ska gå hem och sova en stund.
älskade ska komma hit till skolan och möta mig sen så ska vi gå hem och mysa =)
film ikväll kanske, satte ju på en film igårkväll men det blev inte så mycket filmtittane ;)

så bra hon är!!
Katy Perry - Hot´N´Cold..................Katy Parry - I kissed a girl (and i liked it!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0