yes

nu har det hänt en hel del och jag är som en guldfisk när jag sitter här och ska skriva..
minns knappt vad jag gjorde igår =/
i måndags blev de iaf ingen träning.. kändes förjävligt! men skolan måste ju göras...
så träningen hoppades över iaf, mer finns de väl inte att säga om de..

tisdag natt
började magen krampa och även när jag vaknade låg jag och grät för att det gjorde så ont..
så, som sagt jag gick inte upp till skolan, låg och sov hela dagen, har kommit på att det inte gör ont då..
sen så var det allt möjligt hit och dit, inte väsentligt för andra att veta känner jag =)
- men en sak är goos, jag tände upp ljus i hela badrummet och tappade upp ett riktigt
varmt bad åt mig och emeli igår, så himla mysigt vi kan få till det! Kärlek!

idag klev
jag faktiskt upp, även om jag fortfarande har ont i magen =(
så idag blire skola, sen kanske jag ska följa med älsk på ett möte..
hem och sova skulle inte sitta fel heller...!
träning ikväll, GÖTEBORG imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0