70 dagar till studenten...

Igår satte jag igång med nivå 8, den sista nivån i teckenspråk.. uppe tidigt idag när dom andra hade sovmorgon för att bege mig till lektionen, jag syns snart på vänersborgs hemsida haha! syns, alltså bokstavligt =)

Swartlings kommentar till Emeli igår:
"jag sjunker som Titanic utan dig"
det var så sött tyckte jag!!
♥ SWARTLING MIN EGNA STJÄRNA ♥


hade religion nu på morgonen efter teckenspråket,
pratar om judendom och linn säger:
"den som kommer på sånt här måste ha för mycket fritid!"
så sant, så sant!

imorgon är de fredag, då är det sista provet i Matte B som gäller och
muntligt prov i Engelska B, jag är såååå duktig! (klappar mig själv på axeln)

Baby, baby!
jag saknar dig!
när jag tänker på dig slår mitt ♥ snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0