Lögner, svek och Gapskratt

asså jag kan inte hjälpa det, jag lider av ett sånt där syndrom
ordspyor och alldeles för ärlighetstalande =)
glömde visst nämna att jag såg Bedtime stories på bio,
i trollhättan..
med Emeli..
och så var jag ju på tatueringsmässan,
i trollhättan..
med Emeli..

oooops, man glömmer så lätt saker som betyder

igår var det fest, först var det dock match som vi vann i sudden med 7-6
sen bar det av till X.. där var det fest kan jag lova, hur mycke folk som helst som bara ramla in vafaan =) sedan drog vi oss vidare till herrfesten, där herrarna var såklart =)
dansade, drack och levde rullan..
Beka fick sig en smäll i både ansiktet och huvudet haha
stackars *tycker synd om egentligen*
sen åkte vi lite bil, hamnade någonstans =)
jag tyckte iaf att det var en rätt lyckad kväll.

- nu jävlar i min lilla låda är den varm och go!
haha jaa, jag ville men kunde inte njuta av den ;)
"-vi ska till Haparanda och spela in porr"
haha okej??


idag ska man väl hitta på nåt och imorgon jobbar man kvällen..
de blir nog bra


"Ketchupen blev lite wild and crazy"
Gotländska är väl för härligt? =P


*här skulle det stå ett meddelande som jag
inte vågade publicera, men det kommer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0