Odjur Vs Människa

vem bestämmer vem man är och hur man är. eller hur man ska vara och hur mycket man ska ställa upp? ligger det helt i betraktarens ögon? jag är väl en människa som kan vara ett odjur ibland.. men alltså, jaa.. tankar i huvudet som surrar.. ja precis, surrar som ett BI! Herr geting!
jag har en egen "Herr geting" ♥
tänk om hela livet vore rosenrött?

har skaffat mig ett sånt där block, som jag skriver ner mina tankar, frågor och funderingar.. så skönt att få lite avreaktion,
sånt som man inte kan skriva här!
jag är glad iallafall =)

I need you around
I runned away today,
don´t wanna
go back to that place!
Can´t we work it out?
Kärlek!
___________________________________________________________


Du, tragiska människa, du gör mig deprimerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0