Sara & Erica

Idag är det internationella kvinnodagen!

igår åkte jag från Vänersborg.
visste inte riktigt var jag skulle ta vägen till en början..
sara fanns där, jag begav mig till henne och vi satt ner och pratade,
drack öl, skrattade, fjantade oss och hade allmänt skoj..
vi träffas ju inte så ofta längre så vi får ta tillfället i akt när det finns tid =)
Tradera var en stor grej igår, Beckman var ännu större men kläderna var bäst =)
jag fick" lite nya kläder av sara igår, hon har ju så fina grejer från USA.
nu sitter jag här, har sovit relativt gött inatt, vaknade imorse och hade inte
en aning om var jag var =)
nu ska vi äta frulle som består av smega och syckling med såna där svampar =) hahahaha
sen ska jag bege mig till nästa stad =)


kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0