Söndaaa


idag är det söndaaaaag. idag har jag pratat i telefon, städat lite till, glömt ställa om klockan!!!, hälsat på älskade Emeli <3, hämtat odile, träffat linn & angelica, hjälpt odile att sätta upp en lampa och sen har vi pratat massa, massa. det var behövligt =)
odile har haft "modevisning" för mig, hon har ju varit på Ullared haha =)
nu har vi kokat alla våra piercingar (det var också behövligt haha!) senare ska vi nog inte göra något, gå ut och ta oss en cigarett sen vet jag inte mer.
imorgon är det skola, JÄMÅ! ska kolla på Patrik 1,5.. sköjj!?
sen ska jag fixa allt krångel med lägenheten & hälsa på Sweetheart

Love E<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0