217 dagar

ja det är lika sant som de är sagt! det är idag, 217 dagar sedan vi bestämde oss.. innan dess hade vi varit tillsammans 24/7 sedan i juni. man märkte tidigt att det var något speciellt mellan oss.. oskiljaktiga vänner som gjorde allt tillsammans. nu för tiden gör vi verkligen ALLT tillsammans.. vi delar  bostad, våra liv, hemligheter, glada och ledsna stunder! det är ytterligare en sak vi delar med oss av: våra hjärtan! ingen har kunnat sära på oss sedan Juni 2oo8. det är du och jag mot världen helt enkelt! ljusa och mörka stunder har passerat men vi har alltid lutat oss mot varandra och kommer nog alltid göra! ♥ all kärlek till dig min sambo Emeli Brahm! jag älskar dig av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

aw :) kärlek är det bästa som finns!

2009-05-27 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0