Duktig tjej!

en del av klassen posar så snyggt!

Emelie, Paulina, Annica, Jag, Emma, Nathalie, Johanna (lärare), Angelica, Rebecka och sist men inte minst Swartling



idag har jag varit en duktig tjej! jag har fått så himla mycket gjort. gick ju upp till skolan till att börja med, sen så hämtade jag min flickväns pappas bil och körde till min gamla lägenhet och började packa ur lite möbler som inte får plats i min bil. körde iväg allt och tömde lägenheten.. hoppas jag blir av med den nu. får veta de imorgon. måste tillägna ett tack för lånet av bilen =) vad skulle jag göra utan er hjälp??... så fint att ni ställer upp så mycket för mig!! sen har jag fått en hel del annat gjort, adressändrat och fixat. sen fick jag träffa min älskade som jag inte träffade igår eftersom jag var på grillfest hos min lärare. så himla skoj! (bilder kommer) jag tog min första doppet igår också, i vänern.. de va kallt!!  muffiluffan frös te is! jag och Emeli hade världens goaste stund idag =) du är underbar hjärtat mitt! <3 nu har jag umgåtts med elevhemsbarnen eftersom de är så hiiiimla söta!<3 snart ska jag bege mig hem och fixa lite. skicka det där nedrans paketet eftersom jag sålt en grej på tradera ;) hahaha*yess!* nu är det inte många dagar kvar till studenten. ångesten kryper tätt intill.. men det ska nog bli bra ska ni se =)

hard work, work!

så jävla kär! ♥

- Tack för alla fina kommentarer kycklingar små!

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du flytta hem efter studenten?

2009-05-27 @ 22:59:42
Postat av: Sis!

Jag är stolt över dig gumman! snart syns vi och du tar verkligen studenten snart, tiden har gått så fort och det var 2 år sedan jag togs :O

2009-05-28 @ 00:31:24
Postat av: bella

min söta kusin emma =)

2009-05-28 @ 10:51:44
URL: http://dontcryforpain.blogg.se/
Postat av: swart ' Z

Åh din äckliga lilla fitta, grisen och allt vad du kallas av dom där som kommenterar anonymt men lämnar sin IP adress! ;D haha Du är så jävla sööt! ;D pusspårej

2009-05-28 @ 23:17:45
URL: http://swartling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0