Jag skiter i vad du säger..

... det är inte många dagar kvar nu! =)

igår var jag med sandra och shoppade lite på överby,
sen är alkoholen till studenten klirrad*
träffade baby igår, satt och kollade på "Buskis"
sen drog jag hem och kollade på ytterligare en,
färgade håret på sötsandra, laga mat och mös =)

idag blev jag riktigt besviken på mig själv för att
jag försov mig och missade Reboo´s lektion =(
men nu är jag på gång igen och idag ska man
träna studentsånger på TSP, ha visning kl:14.oo
och sen bär det av till Näs...

Jag har upptäckt att det kan vara tråkigt att läsa vissa bloggar,
därför får man väl försöka göra läsningen intressant?
- vad är intressant?


- Jag ska tala om ett vad som jag och Emeli hade,
Emeli insisterade på att ena mannen i "Mamma mia" hette Henry!(?)
jag slog vad om att han faktiskt hette Harry, vem hade rätt?
joo, jag! nu väntar min silverring =)

En annan sak jag kan nämna för samtliga:
I studentpresent vill jag ha...
*solglasögon (någon hade sönder mina!)
*kalender 2009 (man fick ingen gymnasiekalender iår)
*svarta leggins (har inga hela kvar)
*foppatofflor (känns som om jag går på marken)
*epilator (pain is sweet!)
*Plattång (min värms snart för sista gången)
*badkudde (jag vill inte drunkna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0