Ammoniaken slog halvfel..


haha, nyss färgat håret.. Tat´ lugnt, det blev den
gamla vanliga svarta! =) slog under med den ljusa
slingan också.. den såg dock grå ut när jag tvättat
ur färgen, den har en liten "egen nyans" just nu om
man ska säga så! men rätt bra blev det iaf. bättre
än resultatet innan =)
Tack Pau för hjälpen, det var behövligt!

dessa sena kvällar MÅSTE upphöra!
förstör bara för mig själv när jag sover
dåligt och blir lättretad på dagarna =/

Svar till den anonyma kommentaren:
Jag kan bara göra headers, i PAINT! =)

Fredag imorgon och som Pauline så fint
uttryckte det förut:
Jag: -det är fredag imorgon!?
Pau: -jaa! och du har inte lust med något såklart??
Jag: -nej jag tror inte det =) *hahaha*
Tragiskt av en 19-åring?
som jag sagt tidigare: jag är HöstTrött =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0