Den älskade..


Att få en intensiv kyss varje morgon,
min älskade stiger upp och jag hälsar
med ett välkomnande, brett leende på
mina fylliga läppar.
Jag blir omfamnad så vackert varje morgon,
men mitt leende dör ut framåt kvällen,
när du sakta lämnar mig
Jag ber för att du inte ska lämna mig ensam
-Varför måste du gå?
-varför måste du lämna mig?
Jag ser fram emot varje morgon när
jag stiger upp, går ut och blir kysst
av de gyllene stålarna som speglar sig
i mina grå/blå ögon, välkommen dagen,
välkommen solen!
//
♥ Erica Svensson 2oo9-11-30


Kommentarer
Postat av: Suzana

Frågestund nr 2 igång.

Fråga exakt vad ni vill, jag är ärlig.



Puss och Kram!

2009-12-05 @ 23:29:01
URL: http://sozokii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0