Erica VS Svinis



mår sådär lagom dåligt just nu!
envisades med att spela match igår,
ett val jag säkerligen ångrar!!
Henrik kom hem till mig igårkväll och vem
har inte oturen att få feber och börjar kallsvettas?
- jo men det är klart det händer just mig!?
mår sådär lagom skit och febern växlar i kroppen
på mig.. kan man mött svinis kanske??
Vaccinet kom till Örebro idag och det tog slut lika
fort, Linda och Ida köade över tre timmar och dom
fick (som tur var!) vaccinet.. sådär lagom tippat
eftersom man själv behöver det, men vad gör man
när örebro är i hysteri för vaccinet?
Läste en artikel ur NA idag där det stod:
Låt barn och unga vaccinera sig först!
- Jag håller med!

Hemma hos mamma nu och blir smått ompysslad,
inte kul att vara hemma själv när man är sjuk =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0