Första innebandymatchen

Gjorde min första innebandymatch i div.3 i lördags
har börjar lira med ÖDIBF,s damlag som består
av nästan bara döva och hörselskadade!
ett riktigt myslag med kämparglöd till tusen!
Andra vinsten för säsongen och jag fick delta =)
9-6 till oss mot köping..

Urdrag ur matchens referat skrivet av Martin:
-"Vi beslöt även att låta nyförvärvet Erica Svensson spela från start i målet."
-"Matchen började riktigt svängigt, skotten haglade från Köpings sida och Eckis lyckade stoppa alla bollar eller så stod backarna och stoppade.
-"Vi går in och snackar och jag påpekar att vi gjort flera farliga byten att köping fått komma fri med vår målvakt men som tur var stoppade Eckis bollarna."
-"Med Eckis i mål som storspelar taggar alla till för varje snygg räddning hon gör."
-"Eckis – Hennes iskalla räddningar och fina utkast gjorde mycket. Laget taggade till för varje räddning! Fortsätt samma!"
Läs hela här!

Stoltheten breder ut sig i bröstet!


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ta inte i så du spricker nu va! ;P

2009-11-09 @ 12:56:24
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/
Postat av: Mammi

Heja! De gamla takterna sitter i ser jag....=)

2009-11-14 @ 15:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0