Gårdagen..

spenderade den i dalarna som sagt,
tillsammans med fyllegrisen Henrik =)
han var så dålig att han skickade mig
till Konsum för att handla, när jag var klar
så passade jag på att titta på mobilen och
då hade jag fått ett sms där det stod:
"köp med 2 liter glass"
Jag hade ju redan köpt glass, till mig själv!;)
jaa, det var bara att gå in igen, men för
säkerhetsskull så ringde jag upp honom
för att fråga vilken sort han skulle ha.
hans svar blev:
"Jag vill ha såna där barnglassar som man
fryser själv" =)
*sötjävel!*
dessa glassar satt vi och sög på igår=P

innan vi tog fram glassarna var vi ute och
gick en "månskenspromenad", jaa, det var
fullmåne, BAKOM molnen =P

Somnade riktigt fint igår* =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0