!motgångar och motgångar!

jaa, man känner sig sådär liten och värdelös ibland.
upptäckte när jag lirade in på ORU parkeringen idag
att något var fruktansvärt fel med min bil..
skrapade konstigt i bak när jag bromsade..
känns sådär lagom bra när jag får rådet att INTE
åka mer med bilen, jag är beroende av den, så
vad gör jag nu??? Bromelägget höger bak tydligen
paj nu! lagomt tills man fått tillbaka bilen från verkstad
så kommer nästa motgång...
NÅGON där uppe gillar verkligen inte mig!(?)
Som en blixt rakt i huvudet, kändes sådär faktiskt!!
Henrik som har kollen på bilar,
visste direkt vad jag pratade om och erbjöd sig komma
hit i helgen och laga bilen, *snällast i världen!*
Införskaffa nya bromsbelägg dårå... =/

Annars sitter jag här igen, surfar på grannen
och är ensam.. har börjat känna mig sådär
äckligt ensam, dags att ta tag i sitt liv kanske?
Måla naglarna lila och njuta av tystnaden som
sprids i huset, time for music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0