resten av de stressiga dagen...


Ja, efter att jag blivit utsatt för ett practical joke
och slutat för dagen begav jag mig i bilen för att
kära hem Pauline som inte har någon bil p.g.a. att
hon är världens rallybrud! =)
Körde henne till världens ände (Pålsboda)
sedan "kom hon på" att hennes lillasyster var sjuk
och att hon hade två hästar och rida.. =/
vem är inte världens bästaste vän och ställer upp
*trots tidsbrist* och rider den ena åt henne,

sen var det dags att kasta sig i bilen och ta sig
till nästa träning, INNEBANDY-lirande! =)
träningen hade ett enda mål; "så oseriöst som möjligt"
det kan faktiskt vara behövligt ibland!!

Nu är jag hemkommen efter en fullspäckad dag,
har käkat, duschat och prytt mig själv med världens
go´aste morronrock och duntofflera =)
fattas bara ett sällskap; känns si sådär när
man bor på landet och vännerna i stan..
Pauline har ju som sagt kvaddat bilen!
-ack nej, klockan är ju ändå sovdags snart =)
smyga in i mitt sovrum så man inte väcker
min inneboende *min husmus* som lever i väggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0