vänt på dygnet =/

jag måste erkänna att jag vänt på dygnet totalt!
somnar mellan 4-6 varje morgon och sätter
mig och dricker mitt "morgonkaffe" såhär
sent på eftermiddagen.. detta är inte bra!
praktiken börjar imorgon och då ska man vara
"fit for fighting with kids" klockan o8.oo!

nu sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe,
klockan 14.oo på eftermiddagen.
Henrik är här, men ligger ju och sover som
en stock eftersom han jobbar natt.
hoppas han vaknar och går upp snart så jag
kan laga mat till oss =)
hade tänkt mig "snabb energi" idag,
pasta med köttbullar.. sitter dock och funderar
om man ska orka med att göra egna köttbullar
eller om man ska vara "lat" och ta fram de frysta
färdiglagade som ligger i frysen..?
jag tycker ju personligen att hemmagjorda
är mycket godare, är det inte så? =P


Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om skönhet & mode !

Vad roligt att du är med :) Lycka till !

2009-11-22 @ 14:45:31
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0