Barrunda -/Två stopp/

jaa, igår blev det en liten barrunda iallafall.
det var jag och Pauline och Sara som verkligen
inte hade något annat för oss!
vi begav oss in till Örebro och gick till "Rockbaren"
tog oss ett par och sedan gick vi vidare till "Hellas".
detv var allt trevligt att få komma ut och hitta på nåt,
sen pratade vi ju, och skrattade en hel del!
vi konstaterade bland annat att tio minuter blir en
kvart om man väntar fem minuter!!!(??) hahaha*

idag har det inte blivit mycket gjort, Pauline sov hos mig
och vi sov läääänge =)
nu har svikaren åkt till fuckin´ Julitta!(?)
jag begav mig till mamma eftersom ensamheten kröp under
skinnet på mig redan innan Pauline åkte.. =/

Idag satte älgjakten igång och H uppmanade mig;
(den brunstiga älgkon) att hålla mig inne! hahaha*
- Jag saknar dig!

( Väggdekor, Väggord, Väggtext ) Blommor
Den här väggdekoren köpte jag idag,
den kommer sitta fiiiint i mitt nya hem!
Klicka för att visa Megabild! God natt sov gott - VÄGGDEKOR/VÄGGORD - FRI FRAKT!
Även den här skönheten ska pryda mitt hem

**Nio dagar kvar tills mamma fyller "äldre" =)
införskaffade mig en present till henne igår!

Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, bara för du är avis! Du kommer ju ha nästan hela 4 dar i veckan ju!

2009-10-12 @ 21:28:01
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0