Dagen S.. Söndag!




idag är det söndag, bloody sunday!

snorig söndag skulle man kanske hellre uttycka sig!
jag är snorig som aldrig förr och huvudet känns liksom
som Nalle Puh´s ballong som alltid lämnar honom!
tidigt imorse (eftersom man ställde tillbaka klockan)
gick jag upp, städade hemma och sedan åkte jag till M-berg,
IKEA, Jysk och lite andra affärer...
Har alltså gått runt helt ensam hela förmiddagen och kollat
på grejer till lägenheten! införskaffade mig en soffa idag! =)
inte den soffan som jag annonserat om här tidigare, utan
en annan fining!


Nu sitter jag hemma hos mamma och ska fixa en massa grejer..
betala räkningar, surfa och lite annat =)

Imorgon är det måndag och jag är fortfarande osäker på om
det är skola imorgon? =S
*Hoppas att Henrik kommer till mig imorgon, trots att vi båda
är lite rinniga i snoken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0