Ensamma stund...

Varit på "praktiken" hela dagen.. *pust!*
det har gått bra och jag kommer in i det mer och mer.
när jag slutat åkte jag hem till mamsen min för att
slippa vara ensam.. dock ingen hemma, får sitta
kvar här i ensamheten ändå =(
att man kan känna sig så ensam och liten ibland =/


Heart - Alone

Tar mig en riktig funderare och undrar vad jag ska göra,
ska jag ta tag i saker och ting och åka iväg idag?
eller ska jag göra det som jag behöver; sova?(!)

Djävla oflyt hela tin´!

Shopaholic... Cant stop shop!....
 - ringa ett samtal och pysa??

Kommentarer
Postat av: Pauline

Ska vi känna oss ensamma tillsammans?

2009-10-06 @ 16:32:33
URL: http://paulineivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0