Hejsan alla hyttor!

uppe med tuppen idag,
eftersom det var sån där visning på huset,
det gjorde mig väldigt besviken eftersom
det resulterade i att jag fick sova ensam =(
Åkte till skolan vid 11 och har bloggat ut alla
föreläsningar på PDI-bloggen. så nu finns det massa
information man kan nå där!
sedan var jag på NAVET och träffade
arbetslaget, min VFU börjar ju på måndag =/ *nervös(?)*
tillbaka i skolan och ska fixa lite, skriva uppgiften inför imorgon.

Blev uppringd av ett bolag idag,
ska bli stylad och fotograferad på riktigt!
Stockholm den 8.e November!
faan vad roligt!! det är jag och Pauline som ska iväg,
det finns en plats över, är du intresserad kanske??

jag kan konstatera att det bara är 100 dagar kvar till min 20-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0