Internationella lärardagen!

Inatt sov jag i Ludvika, åkte kl:o6.oo imorse
till Navet för min första dag som lärarstudent!
det gick bra och det var roligt!! kände att jag
kom in i de hela ganska snabbt. iaf.....
...när jag åkte bil imorse lyssnade jag på radion
och fick veta mycket roliga saker!

Idag är det t.ex. internationella lärardagen,
det innebär att alla lärarmotioner ser till att
nästa generation inte glöms bort! *(mig?)*

Sedan diskuterades vattenläckor i Ludvika,
ni kanske redan nu förstår att jag lyssnade på
dalarnas radiostation? =)
Jo, Ludvikas vattenresurser går till spillo varje år,
HELA 44% läcker ut från skadade vattenledningar..
- varför inte laga alla småläckor??? prioritera!

Något annat jag vill nämna idag är en film
jag såg igår tillsammans med Henrik:
kommissarien och havet var dess titel...
sämsta filmen 2oo9, man skäms ju nästan.
jag har läst lite på kommentarer filmen fått:


"Vilken dynga! Skådespelarinsatserna är under all kritik,
först trodde jag att det var fel på min TV, då läpparna
inte hängde med i talet, men förstod när jag läste i
programförklaringen att det var dubbat..."



"Allt tal i filmen lät som hämtat ur en reklamfilm för tvättmedel.
Dubbat från tyska? Vi tittare i Sverige är inte mogna för denna
typ av kvalitetssänkning. I alla fall inte jag. Ljudet/talet
gjorde att filmen fick karaktär av B-film. Slutade kolla
lagom till nyheterna, då stod jag inte ut längre!.." 

(läs mer här!)
- Jag håller helt och fullt med!


Martin Stenmarck - 1000 nålar
*den här sköna biten strömmade ut ur mina så fint fungerande
(sprakande) högtalare imorse där jag gled fram lik som vinden!

Kommentarer
Postat av: Rebecka!!

Heeeej<3 hoppas allt är bra me dej å att de går super i skolan!!

Saknar dej som fan men planerar på att komma up till örebro så fort de finns pengar=D

Är ju hela 4månader exakt idag sen vi sågs senast=( Usch..!! Ha de super bra och sköt om deej<3 pusss<3<3

2009-10-05 @ 16:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0