Skola --> skola

från skola till skola...
förklaringen lyder: från VFU-platsen till universitetet.
jag måste nog vara beroende av skolan??
nej det får bli en snabbis, kolla lite bara,
sen ska jag hem och ta det lugnt och Henrik
Kanske kommer till mig senare =)
Jag kanske slipper sova själv!! =)
Kan verkligen inte förstå varför jag är så trött?
var så övertrött igår kväll när jag och Pauline åkte
från skolan.. Helt OTROLIGT!!


Måste berätta om en sak som hände mig igår:
när jag gled genom Sköllersta,
(som då går ganska fort att åka igenom)
så var jag tvungen att pallnita d.v.s tvärbromsa
eftersom det antagligen (!) var några barn som
hade haft fruktansvärt tråkigt sådär en onsdag-
kväll och ställt ut såna där "vägarbetsgrejer"
som man avgränsar vägen med (hoppas ni förstår
konceptet!). de stod iallafall så fel att reflexen var
placerad bort från mig, hann precis stanna ca: 80 cm
från den där grejen.. oturligt nog hade jag inte heller
tagit ut min hylla som jag köpt! den flög från baksätet
hela vägen fram i instrumentpanelen!!! Förbannad som
jag var, klev jag ut och släpade bort de där sakerna..
medan jag muttrade "Rackarungar"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0