Still in Dalarna!

Snyggare version av dalahästen! =)

ska berätta lite kort om vad jag gjorde igår:
vi åkte till Peter i Fellingsbro och åt god mat!
sedan blev det prat, öl och massa musik...
dock ingen öl för mig.. (jag körde!)
systra mii kom föri en sväng innan hon begav
sig till jobbet, roligt att träffa dig igen älsk <3
sedan begav vi oss hemåt, som blev en liten omväg typ...
till lindesberg och hälsade på två roliga människor,
sedan egav vi oss någon annanstans och Henrik
skulle prata med någon... sen begav vi oss genom SKOGEN,
åh ja! skoja inte att det var SKOG! Överallt!!!
när vi väl kom till Ludvika träffade vi två andra polers till H.
klockan var ca: o4.oo när vi kom hem,
kan ni förstå att jag var trött??? =0

Nu sitter jag vid frukostbordet med Henrik,
gick precis upp, duschat och fixat.
ska åka en tväng till Feltema i Borlänge
han ska ha lite fuffens till Camaron och Audi'n.
Senare har jag inte den blekaste om vad vi ska göra,
börjar jobba klockan o8.oo imorgon =/
hade gärna tillbringat en natt till hemifrån!

-Kaffet och morgoncigaretten kallar på mig!
         ~~~/ERICA\~~~

Kommentarer
Postat av: Syster <3

Lägg ut på dig och Henrik tsm :D

2009-10-06 @ 19:22:04
URL: http://typiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0