Storbloggare, snarare småflickor!!??

Sitter ibland och läser de här "småflickornas" blogg,
jag minns inte ens hälften av deras namn.. jag blir
bara helt förstummad av deras liv!(?)
vissa av dem är riktigt roliga att läsa, inte bara
för att vissa är blonda och dumma utan vissa
är ju faktiskt bra på att skriva och få fram vettiga
saker på bloggen.. som alltid finns det ju undantag,
småflickor me alldeles för stort ego som kommer
att straffasn i samhället en vacker dag =(
vilket vissa kan tycka är synd..(?) men man får
ingenting gratis här i världen flickor..

En annan sak jag reagerat på när jag ser de här
flickornas videobloggar är att de sitter och drar
sig i håret; sluta, det kommer falla av!
och snälla, städa era rum innan ni visar det för
halva sverige! det är så himla tråkigt att se ett
ovårdat hem, speciellt om man vill läsa någons blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0