Tandläkarbesök+utgång!

Igårkväll var jag nervös,
gillar inte det där med tandläkaren p.g.a. min
ENORMA salivproduktion när det är fingrar i
munnen på mig... vaknade imorse och tog inte ens en cigg!
har fortfarande inte rökt något :D *duktig flicka!*
men det kommer, värmen börjar sprida sig i ansiktet
på mig och abstinensen står här runt hörnet och väntar!

Tandläkarbesöket gick bra! oerhört trevlig tandläkare
och en tandsköterska som fortfarande studerar.
min fråga var:
- är du nyexaminerad eller har du "praktik"
hon såg allmänt förvånad ut och svarade:
- Jag har praktik, pluggar fortfarande, märktes det så tydligt?
Jag vet inte vad det var som uttryckte det men man
har liksom ett "sjätte" sinne för de som är nya tror jag.
du kan ju t.ex. ganska lätt se om någon nyligen lärt sig något,
nyligen fått körkort eller om hon/han övningskör.
övningskörningen märker jag så tydligt att jag inte ens
behöver se den där pinsamma skylten som sitter där bak!

-fick iallafall beröm för mina vackra tänder,
(hade början till hål, men vem har inte alltid det?)
hon sa att de hålen var "början till hål" för tre år sedan
också, och menade på att de inte kommer att utvecklas
om jag fortsätter med borstning, munskölj och mina älskade plackers!
*fick frågan om det var något annat i munnen som jag hade problem
med.. jag fick äntligen chansen! jag bet av en liten bit av en tand
för ca: ett år sedan och nu har hon lagat den och mina tänder är
jämna och fina, jag behöver inte skära mig på tänderna mer!
*det är SLUT MED att öppna flaskor med tänderna nu!
Kapsylöppnaren fram
!!!
Utgång på klaras till kvällen, peppa brudar, peppa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0