Vin pimplare!




idag har jag haft seminarium, det gick väl ganska bra!
kändes som om tiden gick väldigt fort bara =S
efter seminariet åkte jag hem till mamma och hämtade
hennes bil (eftersom min bil behöver repareras!)
*åkte till Ludvika, och här sitter jag hemma hos Henrik,
pimplar vin och mår gott!! =)

på onsdag ska jag hämta mina vinterdäck till bilen,
ska väl försöka ge mig på att byta de rackarna också =)


det kommer tider i livet som är mer eller mindre jobbiga
eller besvärliga.. men häng i, häng kvar och skapa en
bättre atmosfär så kommer möjligheterna öppna sig!

när en dörr stängs öppnas ett fönster,
det är lite jobbigare att ta sig igenom det
men det går om man bara ger sig fan på det!
*snurrar i huvudet på mig just nu!*
Mr Big - Hold on little girl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0