Helg.. IGEN!?

haha, jaa det är ju faktiskt klassiskt!
igårkväll åkte jag väääldigt sent hit till Ludvika,
stannade ett kort stopp på Henriks jobb för att få
lägenhetsnycklarna, sen begav jag mig till det oerhört
stora samhället (eller vad man vill kalla det)
FJANTHYTTAN =P
träffade sötnos och fick ventilera mig lite.
sedan var det full fart till ungkarlslyan i Ludvika!
idag har det inte varit mycket mer än att jag tror
(eller rättare sagt är nästan helt säker på!)
att jag hamnat i klimakteriet, som Henrik så fint uttryckte sig:
KLIMAKTERIEKOSSA!
Henrik är på hockey i Leksand med Stefan ikväll,
själv sitter jag just nu med Henrik´s granne Tony.
ska snart köra honom så han också får roa sig lite..
själv ska man väl trycka ner sig i böckerna och läsa
si sådär nästan 200 sidor vetenskapsteori!?
jo, jag tänkte bli smart =)
Imorgon skulle Henrik ta med mig till "bygden"
så han får vara en mekargrabb och jag får
fortsätta vara en bokmal och studera min eviga litteratur.

Måste poängtera att jag INTE HAR NÅGON TELEFON i helgen!
Comviq var så söööta och stängde ner min telefon inatt.
abonnemanget kom i förmiddags men jag är ju i Ludvika,
detta hjälper mig inte så mycket så jag får allt klara mig
utan mobil till på söndag.. så är det något får ni vänta =P

sitter här och överväger om jag ska köpa en ny telefon?
- Vilken ska jag köpa? TIPS!!

Kommentarer
Postat av: Bea

haha läser ni också organisations och vetenskapsteori? "vad är meningen med livet" haah fyy fan!

2009-09-22 @ 17:58:38
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0