Lördag.


Hej, idag är det Lördag och jag har inte gjort särklit mycket intressant idag. sovit och fixat lite hemma.. träffat Beatrice och nu sitter jag hemma hos Emma, och lilla Robin får vi ju inte glömma! jag har precis blekt Emmas hår och sedan ska jga färga det blått =)
Igår var Henrik här och vi var och kollade på lägenhet (till mig!!!) den var jättefin men med mig otur får jag väl inte den heller =( men man kan ju alltid hoppas! annars ska jag faktiskt kolla på två till nästa vecka =)
Imorgon ska jag och Ida och antagligen Beatrice gå på bio! sååååå kul!!! vi ska nog se "Prinsessa" om jag får min vilja igenom hahaha*
nu får de bli att vara social med Emma en stund till innan jag drar mig hem till mamma.. ska låna hennes dator lite grann =) sen blire att åka hemåt den stora, kalla, ensamma kåken igen.. =( Gör mig sällskap!!

-Grattis till bebisen Emelie!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :)

2009-09-21 @ 15:29:37
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0