some pictures

kollade precis igenom svartnos dator,
hittade lite smått och gott =)

Jag, Ida och Svartnos(valborg2oo9)

Jag&Jessica i metodrummet (2006)
Mathias&Julius (2006)
det finns en rolig historia bakom bilden!
vi var på läger 2006 (första året på gymnasiet)
min lärare ( i speedos) och den ende killen
på mitt program fick för sig att bada ute
si sådär i september 2oo6, det var ju dock
innan klimatförändringen så det var ju jävulskt kallt!
Orsaken bakom detta var att Mathias sa att han skulle
bada om vi tjejer samlade in alla uppgifter(från någon tipspromenad)
vi rusade runt som yra höns och fick ihop alla papper..
killarna hoppade i och vi tog deras kläder, gick tillbaka till lägret.
grabbarna fick gå bredvid motorvägen tillbaka iklävva endast kalsonger! =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahhaha =) Guld

2009-09-23 @ 08:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0