Student

jaa, ibland kan man undra om det är bättre att vara student.
har precis bytt till abbonemang nu..
något erbjudande någon gullig kille ville jag skulle ha =)
haha nej, men erbjudandet var bra och
nu kan jag ringa billigare än 2,49:- i minuten till andra nät förutom comviq.
hoppas iaf att jag gjorde ett klipp man kan tjäna lite pengar på som fattig!
för så är det ju om man ringer till någon som inte har comviq =)

Nu sitter jag i skolan och har precis gjort färdigt uppgiften till seminariet
på fredag. vår förseminariegrupp samlades imorse för att sedan kunna
vara ledig onsdag och torsdag! =)

Förlåt Ida, jag glömde att väcka dig innan jag åkte!=P

igår var jag, mamma och Ida på bilbingo. var ju tvungen att ta stadsmänniskan
till bygden och få henne att bli lite mer lost.
Ida har ett sånt lokalsinne att hon går runt i skogen i Sköllersta och knappt hittar ut!
när vi iaf stod i kön och skulle köpa såkallade
"siklotter" (där man kan vinna rökt sik!) frågar Ida:
- Vad vinner man?
- en fisk, svarar jag.
- ööööh, en matfisk eller en levande?
hahahaha, du är väl sötast!? klart det är en matfisk?
vem skulle lixom lotta ut en levande akvariefisk på ett lotteri?

Nu har jag sökt VFU (verksamhetsförlagdutbildning).
nu är det en veckas väntetid på att få veta var man hamnar..
har sökt alla 7-9 skolor, till och med på storåskolan i Lindesberg!=/

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Skönt att allt e bra med dej =) Jasså lärare, där ser man =) Det tror jag du kommer passa som.. Nä ingen bebis än, tror du vi är otåliga eller, haha.. Kram

2009-09-08 @ 12:26:15
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0