Vurpor =)

jag måste ju tillägga att jag har sån skadeglädje att det
faktiskt är synd om de som måste stå ut med mig.
jag kan liksom inte hålla mig för skratt när någon slår
sig, det går bara inte! idag när vi gick på spökvandringen
struntade jag i att berätta, för Ida som gick bakom mig,
att det var ett stort rör som hon måste gå över!
Ida ramlade pladask i marken och jag kunde bara inte
förmå mig att sluta skratta!
det bästa var ju att när vi skulle gå tillbaka så gick vi
ned för en vääääldigt brant backe och Sara som gick
bakom mig, hade det förståndet(!?) att ta på sig högklackat.
ned för backen gick det i en väldig fart, på röva! hahaha
men det var inte lika kul när jag brände mig på nässlorna =(

Kommentarer
Postat av: Emelie

Måste vart på nåns blogg..

Ah, Behöver inte läsa om det stör dig ?

2009-09-07 @ 02:54:44
URL: http://emmeeliiee.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för den ;P Jag tänker gå i platta skor framöver. Jag vet faktiskt inte varför jag tog på mej de skorna. Hoppas det läker fort med din svullnad i alla fall

2009-09-07 @ 08:02:22
URL: http://spiderkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0