Cykelproblem


Jaa, idag blev det lite variation i vardagen
jag åkte och jobbade istället för att gå i
skolan eller bara sitta hemma
 
Efter jobbet blev det lite småfix och sedan
begav jag mig hem och gjorde baconrullar
som är de flestas favorit när de gäller min
matlagning! (yeeeay)
 
Sedan upptäckte jag att jag hade hål i min
ficka på jackan så jag har tappat min cykel-
nyckel! Rackarns så sur jag blev!!!
 
Så när jag skulle cykla för att lämna tillbaka
lite papper till Mikaela så gick inte det,
jag fick gå… fast i och för sig ska jag väl
inte klaga över lite motion som min mamma
sa. Men när man inte riktigt har tid så blir
man lite irriterad och stressad är klart..
 
Nu har jag gapat över skol”böckerna” en
stund, förberett uppgiften som skall lämnas
in tillsammans med tentan nästa vecka
och Van Helsing går varm på tv.n.
Plattat håret har jag lyckats med också, såg
ju verkligen förjävlig ut rent ut sagt :S

 

Skulle sova tidigt idag, inser nu att klockan är
närmare elva och jag är inte klar med kvälls-
sysslorna… school tomorrow, may god bless me!
Good Night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0