Det var den valborg..

traditionen som jag haft med Jessika under de senaste
åren.. vi har varit de som varit nyktra och tagit hand
om fulla människor under valborgsmässoafton..
jag fortsatte med en tradition iaf, jag är nykter!
inte en droppe har jag druckit (så man skulle kanske ta sig en?)
haha nej nej, jag ska kolla en sväng på tv.n och sen
blire att sussa en stund.. inte 14 timmar den här natten
iaf! haha... jag har hunnit med en kaffe med Jönsson,
en kort pratstund med Tess och co, en kaffe med
Erica och Ellinor.. fuck vilken kaffepimplare jag blivit!
dags att skärpa sig nu tycker jag haha.

imorgon blir det nog att göra så lite som möjligt kanske?
no plans so far..

(bytt header idag också, vad tycks?)

G'night

Kommentarer
Postat av: Emmelist

din nya header är riktigt läcker :D

2010-05-01 @ 08:39:33
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-05-01 @ 13:32:02
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0