Gamla damer

Hehe, igår så städade jag ju hela lägenheten
sedan kom Pauline långvägar för att kunna ses
en kort sväng! vi åkte upp på stan och käkade
lite. sedan var det dags för Pau att åka hemåt
eftersom hon skulle åka till Ullared idag..
jag mötte upp Emma och vi skulle ta en kaffe
på gröna grodan, som stängde precis när vi
kllev innanför dörren! OFLYT...

vi vandrade runt upp mot stan som gamla
kärringar och beklagade att det inte fanns
ett enda kaffeställe i Örebro på en fredagkväll!?
(inget vi kunde hitta iaf)
Så vi satte oss på Palette och Emma käkade
medans jag tog en kaffe och kollade på talang:)

sedan kom Jönsson och hämtade oss och vi åkte
runt lite i stan. sedan hämtade vi Fia och åkte
hem till mig, snicksnackade lite och sedan var det
dags att göra sig klar för sängen.:P

Lite sällskap var inte fel:)
Sov länge idag och åkte sedan iväg till biltema,
som förövrigt är utsålt!! onödig tid...
hem, laga mat och nu kommer snart Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0