Hello partypeople

tjenare partypeople!
idag har det varit en mycket hektisk dag måste jag säga! dagen började med att jag inte sov ett endaste dugg på hela natten! när jag sedan kom i säng och skulle sova så hade klockan passerat 8!(?) ojsan hoppsan Kerstin :P sov länge på dagen, För länge! vaknade och trodde att klockan var närmare 14.00 gick upp och gjorde morgonkaffet och satte mig i soffan. sedan var klockan helt plötsligt kvart i fyra! var tog tiden vägen? jo, klockan var närmare 15.00 när jag vaknade tydligen!!
Nu blev det genast väldigt bråttom, satte igång (rediga kvinna som jag är) och gjorde mat. kokt potatis, brunsås och hemmagjorda pannbiffar. MUMS! att jag kan hålla igång så mycket på en gång?:)
(Man kanske skulle ta och sluta på utbildningen man går, skaffa sig en riktigt rik karl (miljonär snackar vi nu!) och bli hemmafru? med barn och alla de hushållssysslor karlar helst slipper? haha nää skämt åsido)
När maten var färdiglagad var det dags att duscha (man blir svett av stress).. Ta necessären under armen och bokstavligen kuta till bilen (jag var 40 minuter sen till Emma nr1)
Hem till henne i BB och hjälpte henne gör iordning sig, och gjorde även iordning mig själv. sedan (många timmar senare) körde jag henne dit hon skulle och tog mig till Benny (Jenny) och Emma nr2 som faktiskt fyllde år! vi hade bestämt att hitta på något.. vi satte oss i bilen och for till Odensbacken..
där var det fest, oh ja.. fulla raggare överallt! 100kr i inträde var inget jag ville betala, och som vanligt gick chaufförerna in gratis. tack gode gud!
mycket folk, fylla, spill och skön musik fyllde den rökiga lokalen.. En kille kom fram till mig och Emma och frågade om vi var syskon, vi spärrade bara upp ögonen, såg på varandra och började asgarva! vi är väl inte lika någonstans?
Home, home, home.. ömmande fötter och ljumskar, jag hör min älskling ropa på mig från sovrummet:
-Älskling, kom och lägg dig! :)
John Blund♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0