Hemsk huvudvärk!

igår var det bara dags att sätta igång med
tentan som jag fick hemskickad.. den ska
lämnas in imorgon + en annan uppgift..
tentaplugg tar på krafterna!
sitter på uni och ska göra klart den andra
uppgiften som skall lämnas..

igår satt jag verkligen hela dagen, sedan
var det dags att ge sig ut en sväng och få
lite luft. åkte till mamma med hennes ny-
tvättade täcke och sen åkte jag och hämta
upp Emma.. vi åkte hem till Fia och drack
en kopp kaffe. skönt att få komma bort från
litteraturen en stund!
sedan följde Emma med hem och jag fortsatte
medan hon satt vid datorn..

sedan har jag haft en ihållande huvudvärk i
2-3 dagar.. och igårkväll/natt slog den till
riktigt ordentligt!! jag var yr, mådde illa och
kunde inte ens titta.. fick ligga i soffan med
nedsläckt rum och tycka synd om mig själv.
Emma tyckte också synd om mig:(
Nästan kröp till sängen till slut och la mig..
undra om det beror på all denna stress?

tidigt uppe idag.. Emma sov hos mig och vi
gick upp, sysslade lite och sedan körde jag
henne till hennes mormor i A-berg.

NU måste jag plugga.. hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0