I am alive!

jo jag lever, jag lovar!
det har bara varit ett himla stress här ett par dagar.
har inte suttit vid datorn mer än när jag pluggat,
har en hel del att göra i skolan just nu vill jag lova!

jag har iaf fått håret färgat, åkte hem till Erica och
gjorde det.. vi hade sån där tjejkväll kan man säga:P
jag, erica, tess och emma.. alla utom emma färgades
och klipptes. trevlans!

och idag har jag stressat satan på stan för att min sötaste
lillasyster Ida fyller ju hela 19 år idag! så jag och storasyster
Cizzy har sprungit runt hela stan och letat presenter som
skulle vara från alla typ *haha*
nu är vi klara och jag har landat hemma, har massor att läsa
och skriva till seminariet imorgon.. sen ska jag till syrran vid
7 och fika.. (jag som tänkt sola idag också?)

stress stress

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0