I'm freaking out

Igår var jag knappast hemma något..
blev hämtad för att åka till stan och
käka med Malm, Jenny & jönsson..
vi åkte till hålet i väggen och beställde
sedan åkte vi hem till Jenny och käkade.
Jag var så avundsjuk på Jenny och Malm
igår eftersom de skulle till Buddy Holly och
se The Baseballs!!:love:
när damen blivit klar så körde vi upp dem
på stan.. en stund efter ringde Jenny och
sa att det fanns en extra biljett till Baseballs,
jag satt i bilen ej iordninggjord och det var
en timma kvar tills de skulle spela..
efter många överväganden valde jag att
tacka nej!(?) ajja, de kommer fler chanser.

vi åkte hem till Erica och Per i Hallsberg och
drack kaffe och spelade kort istället..
mycket trevligt!
sedan var det dags att hämta de lyckliga
på Buddy holly, körde hem dem och mötte
sedan upp Erica, Per och Tess och åkte hem
till mig och fortsatte spela kort och dricka kaffe.
sent blev det! *det var ljust ute när jag gick
och la mig i sängen, det har nog aldrig varit
så skönt tror jag inte:)

Nu har jag fått ett par timmars sömn iaf,
blev väckt av mamma som sa att hon stod
på parkeringen och var påväg till mig.
bara att ta sig upp och bju' på kaffe
jönsson och Emma kommer snart hit en
snabbis, ytterligare en kaffe kanske?:P

Sedan har vi lite diskussioner om vi skall
göra en roadtrip idag.. det visar sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0