Irritating...


Vaknade av att en skön norrman ringde mig
imorse, haha han ville erbjuda någon såndär
modellfotografering.. orka ringa någon tidigt
på morgonen för det?? -tackade nej, och gick upp.

satte på MTV, dansar runt i min nakenhet
(läs myskläder!) till skön musik fast jag
just blev lite bitter i ögat när jag insåg att
jag kommer tillbringa ytterligare en dag
ensam hemma.. :(

Nu gör jag en kopp kaffe, tar en cigarett
och dyker ner, nyfiken som ett as, i
brevlådan där nere och hoppas på att
lyckan kommer till mig idag :D

Att kunna hata är nödvändigt för att kunna älska!

Kommentarer
Postat av: Mela

Haha, du stal mitt citat! ;D

2010-04-07 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0