Mirror, mirror on the wall

Som rubriken talar så har jag sett mig i spegeln.
brukar kunna syna mig själv och säga:
faan vad snygg du är Erica!
dock inte idag, min utväxt förstör allt, jag måste
köpa hårfärg och ta bort utväxten, jag tror att
speglarna omkring mig spricker annars hehe.
därför bjuds det inte på någon som helst bild
idag! tacka gudarna för att kamerorna stannat
i sina fodral hela kvällen:D

Kumla blev det idag, grillning med Bea och jag
längtade verkligen efter att få knäppa den där
första ölen idag! åh herregud så gott det var:)
Sedan kom det mer och mer folk, bland annat
Jimmy som man inte sett på år och dar, de var
verkligen skoj att se hur du växt till dig! haha
Tackar för kvällen damer & herrar!

nu har jag lyckats ta mig hem och ska knyta
ner mig ordentligt i sängen..
med endast en tanke kommer jag somna ikväll..

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0