myspysigt!


Linda var här igårkväll, vi åkte en kort sväng till
willys så jag fick handla in lite behövligt och gottigt!
sedan slappade jag bara framför tv.n hela kvällen,
såg bland annat Djävulen bär prada; den är ju så bra..

väckt tidigt imorse men lyckades somna om ganska
omgående.. det var ju liksom meningen :P

och så sov jag längre än längst.. upp och fixa kaffe
och frukost.. slowly and easy:)

Suttit inne i mitt vardagsrum och njutit av den vackra
solen som lyser rätt in här!
jag har ju ingen sol på min balkong så jag får sitta här
inne med fönstrena öppna och njuta istället..
hade tänkt att gå en promenad men ångrade mig
när jag inte fann något mål. (att gå till alltså)
surfar på blocket och söker ferilt efter en bil,
eller ja, jag kollar lite iaf så får vi se när det blir.

Ta det lugnt idag, och imorgon!
sedan ska jag till skolan ti+to och jobba ons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0