Ömmande fötter & hungrig

Yes, jag promenerade till stan idag!:D
riktigt härligt väder ute, gick och såg alla
de vårtecken man missar när man åker bil.
det tog mig närmare bestämt en timma att
gå upp på stan, "lallade" lite och fick stanna
vid rödljus (ja det får man när man går också)

Sedan strosade jag runt inne på H&M i över en
timma!(?) Emma blev riktigt trött på mig där ett
tag *haha*.. (hon väntade på att jag skulle höra av mig)

nu ska jag berätta något som inte är så intressant
för er egentligen;
inne på H&M hittade jag lite linnen och två par jeans-
leggings som jag inte kunde bestämma mig för om
jag skulle köpa eller inte. hängde tillbaka dem gång
efter gång men lyckades hamna vid dem igen och igen.
när jag väl bestämde mig för att ta ett par skulle jag
behöva välja ljusa eller mörka.. velade fram och tillbaka
i min ensamhet hur länge som helst tills jag till slut nästan
bankade mig själv i huvudet och tänkte;
"du hittar aldrig byxor du vill ha och garderoben är mest
fylld med massa linnen och tunikor! när du väl hittar något
byxliknande funderar du på vilket par du ska ha! HALLÅ!?
KÖP BÅDA!"
och så blev det :D

Så jag fick handlat två par jeansleggings, ett vaxkit & ett linne:thumbup:

Sedan mötte jag iaf upp Emma och vi gick och köpte oss
varsin glass och satte oss i solen.. timmar gick och vi bara
"glassade" i solen. Fia dök också upp och höll oss sällskap.
sedan mötte vi upp Sanja & Anneli. vi förflyttade oss då från
stortorget till Slottsparken. satt och kollade på fåglar och fyllisar
som inte riktigt kunde hålls kordinationen uppe *haha*

Bussen gick hem och nu sitter jag här och summerar en
härlig dag. hungrig som få med en vattenblåsa på foten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0