senaste 9,5 timmarna..

jaa, när jag färgat färdigt och blåst Isabelle's hår
åkte jag med henne till Varberga där Anneli, Emma
och Jönsson väntade på mig. mat blev det och jag
fick äntligen lite frisk luft!! (komma hemifrån)
när folket sedan skulle dra sig bestämde jag mig för
att besöka min andra(?) Emma i Baronbackarna..
jag åkte dit och har suttit där i timmar, snackat en
massa skit (politik bland annat?) och badat lillkillen.

Nu har jag åkt bussen hem från Emma och när jag
gick gatan fram som leder hem till mig så kom det
en stor råtta springande precis framför mina fötter!!
*och jag kan med all ärlighet berätta att det är första
gången jag ser en råtta! (visst har man sett möss förr)


jag rös kraftigt i hela kroppen efter händelsen och med
tanke på att det regnar ute och jag bara hade vårjackan.

Imorgon är det Fredag och jag hoppas för allt i världen
att jag kommer på något att göra!
(förutom att Pau kommer hem till mig en sväng) :)

Misslyckat? -nää säger du det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0