Till minne av min pappa

Som jag sa förut så hoppades jag på post
i min brevlåda idag, och det hade jag fått!
Nu har jag gjort mitt egna armband som
jag gjort till minne av min pappa..
det satte mitt tålamod på prov men jag
fick ihop det och är supernöjd med det!

Silverkedja med en stjärna där det står
"just for you", 4 stycken cancersymboler
där det stor "Hope" & en fin liten ängel..

Detta symboliserar min pappas bortgång
i prostatacancer, hans kamp och min
familjs förlust.


...den symboliserar också min morfar som
gick bort i lungcancer och min kusins hårda
kamp mot sin cancer. Min morfar och pappa
övervann aldrig cancern men det gjorde min
kusin som är en av de starkaste jag känner!


Kommentarer
Postat av: ida

du skriver väldigt vackert och men blir berörd!

2010-04-06 @ 19:28:47
Postat av: Otroligt fint skrivet, och vilket underbart smycke du gjort. Du kommer att gå långt Erika, och du kommer att bli en underbar lärare som kan känna empati för dina elever Många kramar från din Moster

2010-04-06 @ 20:26:26
Postat av: Cecilia

åh gillar den så mycket! <3

2010-04-06 @ 21:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0