Trött tjej..

Sedan jag såg SM finalerna har jag inte gjort
någon som helst vettigt idag.. bara legat i
soffan och varit dödstrött!(?) jag vet inte hur
detta kommer sig alls.. trött i huvud och kropp.
kollar på TV trots att det inte finns något alls att
se.. Och inte har jag ätit något idag heller?:O
Kom på det nu; jag har inte varit hungrig eller
ens haft en tanke på mat idag..
är det något fel på mig?

Jönsson var här på en snabb kaffe nyligen men
han har begett sig vidare nu och jag ska väl göra
en fransk manikyr nu tänkte jag :)
Sedan ska jag nog gå och lägga mig och sova

(ingen färgning blev de idag heller)

Nighty!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0