Drugstore!?

En parentes jag måste skriva upp är det nya
apoteket som kallas för kronans droghandel!?
Allvarligt talat?
visst kan man få ut drogklassade preparat men
det där är ju bara helt otroligt dumt?
Någon som håller med mig?

nog om det...
jag sitter i pålsboda, (japp, världens ände!)
dummar mig med datorn medan min vän är
ute och tar hand om sitt stora djur.

vi har nyligen diskuterat vad vi vill göra med
våra liv.. jag har starka funderingar på att läsa
klart den här terminen och sen bege mig söderut
det skulle vara skönt och hälsosamt för mina nerver.

Tankar och funderingar kan man ju alltid ha, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Skönt att inte ja bara stör mig på namnet "kronans droghandel"

2010-08-26 @ 18:09:15
URL: http://mammi86.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0