Addicted..

Känner mig som sju (eller nä vänta, 14) svåra år!
trött och sliten och vill gärna inte göra mer än jag
måste.. Sitta hemma och dra filten upp till hakan
och kolla på Glee? -jatack!
Jag har blivit beroende av en serie som är helt galet
bra! Glee, och jag har sett 12 avsnitt på två dagar..
bara 10 kvar på säsong ett.. Snälla människa, sluta nu.

tog en paus i mitt ej så slitande liv och gick till Thilda.
Sitter här med Fabian och kollar på någon grymt dåligt
animerad film.. som handlar om typ lergubbar(?)

Veckan skall tillbringas FULLTID med skolarbetet som
jag allt för länge skjutit under sängen nu.. skäms nästan
lite (läs: fruktansvärt).

Till helgen som kommer skall jag jobba natt, så det blir
inge fest för mig, fastän jag är så jäkla sugen!


Kärlek sitter hos en person,
men kräver två personer för
att samverka i romans... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Här skriver du om dig själv!




RSS 2.0